Van der Zee breidt uit in ’t Harde

i20 maart 2022

Naast de bedrijfsverzamelgebouwen in Wapenveld en Wezep start de Van der Zee Stichting een derde vestiging in ’t Harde. Het zal deel uitmaken van het winkelcentrum aan de Eperweg. Het pand zal bestaan uit appartementen op de eerste en tweede verdieping, en commerciële/maatschappelijke ruimte op de begane grond. De Van der Zee Stichting heeft 150 m2 kantoorruimte gekocht, om (startende) ondernemers een flexibele kantoorruimte te bieden. Verder zullen de bibliotheek en een lunchroom zich op de begane grond vestigen.

Voor de Van der Zee Stichting is deze derde locatie een mooie uitbreiding van haar faciliteiten voor ondernemers in de Noord-Veluwe. In 2019 is besloten om het werkgebied uit te breiden met de gemeenten Elburg en Epe. Met deze bedrijfsruimte kan aan verschillende (startende) ondernemers een mooie locatie aangeboden worden. Vanwege de ligging op het winkelcentrum kan de ruimte vooral voor bedrijven met zowel een zakelijke als particuliere klantenkring interessant zijn, bijvoorbeeld uitzendbureaus, grafisch ontwerpers of andere zakelijke dienstverlening.  impressie t Harde

Vanuit de Van der Zee Stichting is Jan Ras nauw betrokken bij de bouw: “Inmiddels is gestart met de aanleg van de fundering. Als de bouw verder voorspoedig verloopt verwachten we tegen het eind van het jaar de eerste ondernemers te kunnen huisvesten.”