Van der Zee Stichting Business Partner bij Business Club NV

i24 augustus 2022

De Ir. R.R. Van der Zee Stichting uit Wapenveld is Business Partner geworden bij de Business Club NV. De Van der Zee Stichting ondersteunt ondernemers, bedrijven, andere organisaties en initiatieven die de werkgelegenheid op de Noord-Veluwe stimuleren. Daarmee levert de stichting een bijdrage aan een leefbare en economisch gezonde regio.Met aanwezigheid door locaties in Wapenveld, Wezep en vanaf 2023 in ’t Harde is de stichting vertegenwoordigd in een groot gedeelte van het werkgebied van de Business Club NV.Van der Zee Business partner

Voorzitter Ton Heddema van de Van der Zee Stichting is content met de samenwerking. Hij kreeg van Marcel van ’t Hul een bloemstuk overhandigd na het tekenen van het contract wat symbolisch op de plek van het nieuwe kantoorgebouw heeft plaatsgevonden.

Heddema vertelt: “We proberen meer ondernemers in de regio te bereiken, die ontmoeten we al bij de Business Club NV. Door het partnerschap ondersteunen we de club, de ondernemers en hebben we meer zichtbaarheid bij deze groep.”

Marcel van ’t Hul is blij met de samenwerking. “In 2023 wordt de nieuwe locatie voor de Van der Zee Stichting in ’t Harde geopend. Zij hebben daar kantoorruimte aangekocht om aan te bieden aan de lokale ondernemers. We gaan hen graag helpen met het beheer en de lopende zaken.”